Nawiązanie ponownej współpracy z serwisem MafiaScene.net

Informuje, że ja jako właściciel strony Mafia2Daily, w dniu 16 stycznia 2024r. nawiązałem współpracę z serwisem MafiaScene.net i będziemy zacieśniać współpracę w zakresie dodatków z modami do gry Mafia 1 - TCOLH. Współpraca, ta będzie polegać na wymianie moich konwertów i modyfikacyjnych modeli aut oraz mojego własnego autorstwa modów. 

Mam nadzieję, że nasza współpraca będzie działać na długo i będzie poszerzana o kolejne dodatki i car modami do gry Mafia, które niebawem będą pouzupełniane równolegle w serwisie MafiaScene.net i jak tutaj na mojej stronie Mafia2Daily.

Don Salierii.

 


 

Popularne posty z tego bloga

Aktualizacja Download

Reaktywacja i otwarcie serwisu Mafia2Daily w wersji webblog – po 2 latach przerwy i po długim czasie.